TV programma CAMPINGtijd op RTL 4; tarieven en opties. Wil je ook op tv?

Beste relatie, 

Wilt u uw kampeerregio en camping promoten voor een miljoenpubliek?

Wij hebben dit voorjaar weer heel veel kijkers bereikt met het tv-programma Campingtijd op RTL 4. Veel vakantiegangers hebben zich laten inspireren door nieuwe vakantiebestemmingen en campings. Vanaf 4 februari zijn de nieuwe afleveringen te zien. De periode waarin mensen zich gaan oriënteren op hun vakantie of nieuwe kampeeruitrusting. 

Bent u bezig met de mediaplanning voor het komende jaar? Wees op tijd, je kunt al deelnemen vanaf € 2.500,-. 

650.000+ kijkers per show 

Meer dan 6 miljoen kijkers hebben het succesvolle camping tv-programma op RTL 4 bekeken. De hoofdlijn in elke aflevering wordt bepaald door de kampeerregio waar we overnachten. Nieuw! Saskia Weerstand is de duo-host met Koert-jan de Bruijn.

Wilt u uw bedrijf ook op RTL 4 promoten bij een miljoenenpubliek? Dat is mogelijk. 

  • Wij maken samen met u het script, 
  • komen langs om te filmen, 
  • promoten uw deelname op sociale media vóór elke uitzending. 
  • En trek miljoenen kijkers op RTL 4 met de show. 
  • Elke aflevering wordt één keer uitgezonden op zondag van 17:30 tot 18:00 en daarna nog minimaal 2 keer uitgezonden op RTL 4. 

Bel, app of mail even voor de mogelijkheden en tarieven. Eén hoofdlijn is al bezet door de Franse regio Rhône-Alpes 😉 

We kijken uit naar uw reactie. 

Editie 4, jaarbeurs, komt eraan: sluitdatum 22 Augustus

Beste relatie,

Let OP! Deze uitgave wordt ook verspreid op de kampeer en caravan jaarbeurs!

Autoweek campers boeit lezers en wij zien nog steeds een flinke groei in losse verkoop en vaste abonnees. Met een oplage van 25.000 exemplaren, hoge waardering en trouwe adverteerders. Voor de oriënterende en huidige camperaars die alles over campers willen weten. 


Komende uitgave wordt er extra aandacht besteed aan: 
Eerste rijtest La Strada regent EBEerste rijtest Mobilvetta Kea 185
Eerste rijtest Giottiline Siena 322
Eerste rijtest Knaus Tourer Van 550
Eerste rijtest Abt XNH
Eerste rijtest Pössl Campstar

Naast deze eerste rij-impressies, gaan we o.a. ook over LED-verlichting inbouwen hebben en reizen we door Zwitserland.
Met deze oplage kunt u veel camper relaties bereiken of nieuwe relaties bouwen. Introductie van nieuwe modellen, ex-verhuur of uitnodigen naar de showroom of beurs voor een oriënterend gesprek. Onze redactie staat open voor nieuwswaardige tips, dus indien u branche gerelateerde actualiteiten heeft, laat ons het weten!
De netto tarieven zijn:1/1 pagina: 1.000,-1/2 pagina: 600,-1/4 pagina: 350,-
Naast de print versie bieden wij hoge CTR op online acties. 

Editie 4 ligt van 14 september tot en met 30 November landelijk in de Winkel.
sluitdatum 22 augustus!

Groeten, Marco & Baptiste

Nieuw bij AutoWeek Campers. Extra bezoeken naar uw site voor een vast bedrag?

Autoweek Campers is ook online sterk in de media. AutoWeek.nl komt met een nieuw afrekenmodel: betaal per cllick(cpc).

Actie

1000 clicks naar uw site gegarandeerd voor 1500,- of b.v. 2000 clicks voor 3.000,-

Naar wens in te vullen qua periode en snelheid dat uw site bezoeken krijgt. Een click kost 1.50.

Kleine letters: er wordt eenmalig 260,- productiekosten gerekend.

AutoWeek.nl heeft meer dan 1.680.000 bezoeken per maand. 

Daar wordt uw adverentie/advertorial op geplaatst. Stuur een foto + tekst + landingspagina en uw advertentie komt op autoweek.nl + autoweek.nl/campers. Promoot uw bedrijf.

AutoWeek.nl is de nummer 1 autoportaal van Nederland met testen, nieuws en achtergrond content. Recent heeft de Messe Düsseldorf een online-campagne geplaatst met top resultaten. Ook Niesmann-Bischoff en Volkswagen campers Nederland zijn u voorgegaan. Zij hebben naast print ook voor online gekozen.

We kunnen snel schakelen en bereiken camperaars en kampeerders in het algemeen. Kunnen we een actie van u inplannen?

Neem dan even contact op met Marco of Baptiste

CAMPINGtijd wederom best bekeken “camping” TV-programma bij RTL 4: 459.000 kijkers afgelopen zondag ;-)

De eerste 3 afleveringen van CAMPINGtijd zijn weer prima bekeken. Afgelopen zondag scoorde met 459.000 kijkers top.

Het special intrest TV programma over kamperen is het best bekeken van alle “camping TV-programma’s”, die op RTL 4 te zien zijn. Dat is goed nieuws voor de trouwe partners. Zij promoten kamperen in het voorjaar. De tijd waarin veel Nederlanders hun keuzes voor de komende vakanties maken.

Wilt u uw bedrijf ook promoten via ons programma, neem dan even contact op met Baptiste of Marco.

p.s. 459.000 kijkers is nog zonder de herhalingen, youtube, uitgesteld kijken, social media kijkers…

Nieuwe serie CAMPINGtijd start bij RTL 4

Het aftellen is begonnen!

Aanstaande zondag, 5 februari, start het nieuwe seizoen van CAMPINGtijd bij RTL 4. 
Laurien Verstraten en Koert-jan de Bruijn zijn heel Europa weer doorgereisd op zoek naar mooie campings en bestemmingen. Dit seizoen begint met een heerlijk zonnetje in Spanje, waar Laurien twee campings van onze partner Vacansoleil bezoekt. 

☀️
🇪🇸

Noteer in uw agenda:
Zondag 5 februariRTL 4van 17:25 tot 18:00.
Veel plezier met kijken 😉

Wilt u komend seizoen ook op TV? Bel, app of mail ons even.

AutoWeek Campers magazine editie 1 komt er aan. Sluitdatum: 3 januari 2023

We gaan inmiddels naar de 5e jaargang van AutoWeek campers magazine 😉. 

Autoweek campers boeit lezers en wij zien nog steeds een flinke groei in losse verkoop en vaste abonnees. Met een oplage van 25.000 exemplaren, hoge waardering en trouwe adverteerders gaan wij komend jaar weer 5 mooie edities maken voor de oriënterende en huidige camperaars. Doe ook mee in editie 1 van AutoWeek Campers magazine en bereik uw doelgroep.
Komende uitgave wordt er extra aandacht besteed aan: 

Bürstner Lyseo Gallery TD 649G 

Weinsberg CaraCompact MB 640 

Morelo Grand Empire 100 GB 

Pilote V633M Duurtest Frankia MT7BD 

Dethleffs Just Go 6905 

Sunlight Cliff 590 4×4 Een occasiontest en nog diverse camperreizen en gerelateerde onderwerpen.

Met deze oplage kunt u veel camper relaties bereiken of nieuwe relaties bouwen. Introductie van nieuwe modellen, ex-verhuur of uitnodigen naar de showroom of beurs voor een oriënterend gesprek. Onze redactie staat open voor nieuwswaardige tips, dus indien u branche gerelateerde actualiteiten heeft, laat ons het weten!


De netto tarieven zijn:

1/1 pagina: 1.000,-

1/2 pagina: 600,-

1/4 pagina: 350,-


Naast de print versie bieden wij hoge CTR op online acties. 

Deze uitgave ligt van 26 januari tot en met 29 maart in de winkels en abonnees. De sluitdatum is 3 januari.

RTL Kampeert wordt CAMPINGtijd bij RTL 4

Alle opnames van het lopende seizoen 4 zijn bijna klaar. Maar de eerste inschrijvingen voor seizoen 5 zijn al weer binnen. We gaan volgende zomer naar Sud-Tirol 😉 Weer een mooi bestemming, met prachtige campings.

TV programma CAMPINGtijd bij RTL 4 in Nederland; tarieven en opties, seizoen 5. Wil je ook op tv?

Wilt u uw camping en regio promoten op TV in Nederland? Dat kan in CAMPINGtijd op RTL 4.

Beste relatie,

We hebben dit jaar veel kijkers bereikt met het tv-programma RTL Kampeert op RTL 4 in Nederland. Veel vakantiegangers laten zich inspireren door nieuwe vakantiebestemmingen en campings. Alle opnames voor het nieuwe seizoen zijn vanaf 5 februari klaar om uitgezonden te worden. Het programma is hernoemd van RTL kampeert naar CAMPINGtijd. Ben je bezig met je mediaplanning voor het komende jaar? Wees op tijd, je kunt nu al deelnemen aan het 5e seizoen vanaf € 2.500,-. De eerste hoofdlijn is al bezet door regio Sud-Tirol 😉

730.000+ kijkers per show

We hebben veel kijkers voor RTL kampeert: meer dan 7 miljoen kijkers hebben het succesvolle camping tv-programma op RTL 4 bekeken. Binnen enkele maanden wordt seizoen 4 van RTL Kampeert uitgezonden. De periode waarin mensen zich gaan oriënteren op hun vakantie of nieuwe kampeeruitrusting.

Nieuw in seizoen 4

De hoofdlijn in elke aflevering wordt bepaald door de kampeerregio waar we overnachten. Vorig jaar hebben we een prachtige rondreis door Europa gemaakt voor Vacansoleil en onafhankelijke campings in: Kroatië, Zwitserland, Frankrijk, Spanje en Nederland. Nieuw! Dit jaar is Laurien Verstraten de duo host met Koert-jan de Bruijn.

Meedoen aan CAMPINGtijd, seizoen 5?

Wilt u uw bedrijf ook op RTL 4 promoten bij een miljoenenpubliek? Dat is mogelijk. Wij maken samen met u het script, bij u langskomen om te filmen, promoot uw deelname op sociale media vóór elke uitzending.

En trek miljoenen kijkers op RTL 4 met de show.

Elke aflevering wordt één keer uitgezonden op zondag van 17:30 tot 18:00 en daarna nog minimaal 2 keer uitgezonden op RTL 4.

Mail, bel of app ons even voor alle mogelijkheden en tarieven.

We kijken uit naar uw reactie.

Bereik 500.000+ kijkers per week op Autoweek Campers; Kampeer Jaarbeurs oktober Aktie

Beste relatie, 

Autoweek Campers is ook online sterk in de media. AutoWeek.nl bereikt meer dan 1.300.000 bezoeken per maand. Boek een online campagne van 1425,- voor bijvoorbeeld uw deelname aan de Kampeer Jaarbeurs in oktober en promoot uw bedrijf.

AutoWeek.nl is de nummer 1 autoportaal van Nederland met testen, nieuws en achtergrond content. Recent heeft de Messe Düsseldorf een online-campagne geplaatst met top resultaten. Ook Niesmann-Bischoff en Volkswagen campers Nederland zijn u voorgegaan. Zij hebben naast print ook voor online gekozen.

Een spotplaatsing kan al vanaf 100,- per week! 

Een advertorial kost 1425,- per week (500.000+ kijkers).

De recente resultaten zijn toegevoegd. Normaal is een click-rate van 3% prima volgens verwachting, maar wij bieden tussen de 7 en  30%!! 

Dus, indien je een belangrijke boodschap hebt en in een relatief korte periode een groot bereik wilt boeken, vraag dan een gepaste offerte aan.  

Een combinatie van print en online behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden. We kunnen snel schakelen en bereiken camperaars en kampeerders in het algemeen. Reageer snel, er zijn een beperkt aantal goed posities vrij.

Met vriendelijke groet,

Marco Menage  0629 148 262

Baptiste Vermeulen 0627 321 044

Vanaf 28 september ligt Dè Autoweek Kampeer Special landelijk in de winkels en bij de abonnees:

In deze uitgave met hoge oplage(65.000) zit een extra kampeer katern met extra aandacht over kamperen, caravans, vouwwagens en meer.

AutoWeek Caravans, vouwwagens en meer kamperen is de 24-pagina’s speciale bijlage in AutoWeek en zal meegaan in de gehele oplage. Aangezien het kamperen een flinke opmars beleeft, willen wij de (nog) niet kampeerders motiveren om deze vorm van vakantie en ontspanning te omarmen. Zeker met de enorme oplage van Autoweek bereiken we vele autobezitters. AutoWeek Caravans is bedoeld om lezers te inspireren tot een mooie kampeervakantie met de caravan, vouwwagen, daktent of tent. Dus niet alleen voor de doorgewinterde kampeerder, maar ook voor mensen die nog nooit hebben gekampeerd. Dit doen we met o.a. reisverhalen, caravantesten, kampeerideeën en achtergrondverhalen.

Bereik

Per editie worden gemiddeld 833.000 mensen bereikt.

Tarief: 1/1 pagina: 2500 1/2 pagina: 1750

Specificaties AutoWeek Caravans is een themanummer en is onderdeel van de reguliere AutoWeek. Deze AutoWeek-editie wordt verspreid naar abonnees, retail (ook naar België) en zit ook in de leesportefeuille.

Oplage: ca 65.000 exemplaren

Omvang: ca 24 pagina’s Formaat: 215*285 mm

Verschijning ed. 2: 28 september 2022 (gaat mee met AutoWeek 39)

Sluitdatum 7 september

Er is beperkte advertentieruimte, reserveer snel.

Komende editie Autoweek Campers: extra grote oplage!

 Autoweek campers editie wordt 55.000 extra meegestuurd met alle auto-week abonnees, dit is naast de landelijke oplage en de nog steeds groeiende abonnees.
Komende uitgave wordt er extra aandacht besteed aan: Triotest buscampers Frankia, Malibu en Laika.Euromobil Profila T676EB, Tonke Van XL, Knaus Van 550MF, Karmann Mobil Duncan 495


Een occasiontest en nog diverse camperreis gerelateerde onderwerpen.
Met deze enorme oplage kunt u extra veel camper relaties bereiken, of nieuwe relaties bouwen. Introductie nieuwe modellen, ex-verhuur of uitnodigen naar de showroom voor een oriënterend gesprek.

Deze uitgave ligt van 25 augustus tot en met 10 november in de winkel en nu ook bij de vaste en autoweek-abonnees. 
Onze redactie staat open voor nieuwswaardige tips, dus indien u branche gerelateerde actualiteiten heeft, laat ons het weten!

Sluitdatum 26 juli