Bam! Bijna 600.000 kijkers voor de eerste aflevering van 2025 Campingtijd bij RTL 4

Wat een top kijkcijfers hebben we behaald met aflevering 1 van Campingtijd bij RTL 4 😉

2 februari was de eerste aflevering te zien van het nieuwe seizoen. In de aflevering reist Saskia af naar Camping Cavallino aan de Adriatische kust voor onze partner Vacansoleil. Hier gaat ze onder andere naar het fotogenieke eiland Burano. En Koert-Jan gaat naar Terme Olimia in Slovenië. Hier neemt hij onder andere een kijkje in een prachtig klooster.

De prachtige beelden zorgden voor een marktaandeel van meer dan 13%. Het best bekeken programma, na NED1, op haar tijdslot. Campingtijd is al jaren het best bekeken kampeerprogramma bij RTL, daar zijn we heel blij mee.

Wilt u volgend seizoen ook op TV? mail, bel of app ons even.

Het aftellen is begonnen!

Aanstaande zondag, 2 februari, start het nieuwe seizoen van CAMPINGtijd bij RTL 4. 

Saskia en Koert-jan zijn heel Europa weer doorgereisd op zoek naar mooie campings en bestemmingen. Saskia reist af naar Camping Cavallino van onze partner Vacansoleil aan de Adriatische kust. Hier gaat ze onder andere naar het fotogenieke eiland Burano. En Koert-Jan gaat naar Terme Olimia in Slovenië. Hier neemt hij onder andere een kijkje in een prachtig klooster.

Noteer in uw agenda:

Zondag 2 februari

RTL 4

van 17:25 tot 18:00.

Veel plezier met kijken 😉

Wilt u komend seizoen ook op TV? Bel, app of mail ons even.

MediaBroers overhandigen scheepsbord Cruise Life aan Holland America Line op de Vakantiebeurs

Cruiselife, vakantiebeurs, Utrecht, mediabroers

woensdag 8 januari, Utrecht

Op de vakdag van de vakantiebeurs is de officiële overdracht geweest van het nieuwe TV programma Cruise Life aan Holland America Line.  Nico Bleichrodt: Vice President International Sales & Marketing van Holland America Line kreeg het scheepsnaam bord van het TV programma Cruise Life overhandigd door de MediaBroers Marco Menage en Baptiste Vermeulen.

Afgelopen september is de filmploeg op reis geweest naar Noorwegen met De Rotterdam van de HAL. Deze prachtige vakantie is vastgelegd en wordt uitgezonden in 4 afleveringen op RTL 4. Chimène van Oosterhout is de presentatrice en verkent het schip en de bestemmingen, spreek met de mensen aan boord en geeft een kijkje achter de schermen op het schip.

Komend weekend; zondag 19 januari om 17:00 is de eerste aflevering te zien. De Holland America Line is exclusief partner in dit nieuwe TV programma.

De MediaBroers kregen een uniek aandenken van de Holland America Line voor de prachtige TV-serie en goede samenwerking. Een collectorsitem van de Rotterdam, gemaakt door Royal Goedewaagen. Dank daarvoor.

RTL 4 start 2025 met het gloednieuwe vakantie- en cruiseprogramma Cruise Life

Persbericht – Cruise Life bij RTL 4

RTL 4 start het nieuwe jaar met Cruise Life, een inspirerend vakantie- en cruiseprogramma dat vanaf 19 januari 2025 wekelijks te zien is. In dit programma neemt presentatrice Chimène van Oosterhout de kijkers mee op een onvergetelijke reis naar de Noorse fjorden aan boord van de Rotterdam, het nieuwste schip van Holland America Line.

De charme van cruisen door Chimène’s ogen

Wat maakt een cruisevakantie zo bijzonder en waarom kiezen steeds meer Nederlanders hiervoor? Chimène gaat aan boord in gesprek met medereizigers: sommigen maken hun eerste cruise, anderen zijn al doorgewinterde cruiseliefhebbers. Tijdens de 7-nachten cruise, die mogelijk werd gemaakt door Holland America Line, vertrekt Chimène vanuit Rotterdam en ontdekt Noorwegen op unieke wijze. Van adembenemende fjorden en majestueuze gletsjers tot charmante steden zoals Ålesund, Geiranger en Bergen – elke dag biedt een nieuw avontuur.

Ik ben al eens eerder op cruise geweest en het fijne aan cruisen is: opstappen in Rotterdam en je vakantie begint direct,” zegt Chimène. “Je hoeft niet te vliegen, je ontdekt de natuur, wordt afgezet in het centrum van een dorp of stad en je wordt volledig ontzorgd. Deze reis zat vol met fjorden, gletsjers, steden en watervallen en heerlijk eten. Wat een verwennerij onder werktijd. Je wordt elke dag wakker op een nieuwe bestemming, hoe leuk is dat!

De Rotterdam: Luxe en comfort op zee

De Rotterdam, het vlaggenschip van Holland America Line, biedt het beste van Holland America Line; een voortreffelijke keuken, bekroonde service, prachtig ingerichte hutten en suites en entertainment van wereldklasse. Dans de hele avond in B.B. King’s Blues Club of herbeleef rockklassiekers in de Rolling Stone Lounge. Ervaar de luxueuze Pinnacle-klasse van de Rotterdam en de prachtige details die gasten keer op keer terug laten komen. Het hele seizoen, van eind april tot begin oktober, vertrekt de Rotterdam vanuit Nederland naar prachtige bestemmingen in Noord-Europa en het Middellandse Zeegebied.

Nico Bleichrodt, Vice President International Sales bij Holland America Line, benadrukt de groeiende populariteit van cruisen: “In 2025 bieden we 28 cruises vanuit Nederland aan, en in 2026 wordt dit uitgebreid naar 36 afvaarten. Vooral de 7- en 14-daagse reizen naar het noorden zijn favoriet bij first-time cruisers en we zien daar een sterke groei.

Spectaculaire beelden en verhalen aan boord

Het programma Cruise Life belicht niet alleen het cruisen zelf, maar ook de prachtige bestemmingen. Marco Menage, initiatiefnemer van het programma, vertelt: “Met spectaculaire dronebeelden van de fjorden en bestemmingen willen we de kijker inspireren en laten zien hoe uniek een cruisevakantie kan zijn. Samen met Holland America Line willen we deze vorm van reizen nog bekender maken bij het Nederlandse publiek.”

Cruise Life is een programma van MediaBroers en is vanaf zondag 19 januari wekelijks om 17:00 uur te zien bij RTL 4 en Videoland.

Noot voor redactie. Neem voor meer informatie contact op met:

Marco Menage
info@mediabroers.nl

www.mediabroers.nl

www.cruiselife.tv

+31 6 29 148 262
https://www.facebook.com/cruiselifenl

Editie 4, jaarbeurs komt eraan: sluitdatum 20 Augustus

AutoWeek Campers Jaarbeurs editie

Wij zijn ook aanwezig op de komende Jaarbeurs 😉 

Campers zijn nog steeds zeer gewild! Ook in de laatste maand waren er weer meer dan 25% campers verkocht ten opzichte van vorig jaar. De leveringsproblemen behoren tot het verleden, dus presenteer je merken en bedrijf en aanbod, zodat de lezer weet waar ie zijn droomcamper kan kopen. Het ideale leesvoer voor de camperaar is AutoWeek Campers. 

Komende uitgave wordt er extra aandacht besteed aan:

Etrusco UC50XR

Kennismaking Volkswagen New California

Sunlicht T68c adventure edition

Fiat E-Ducato

Laika Kosmo L319

LMC Tourer Lift

Phoenix Top-Liner 9000BML

Marco Polo

Distributie en bereik van de doelgroep 

De gemiddelde oplage ligt op ca 25.000 exemplaren per editie, verdeeld over drie afzetkanalen. AutoWeek Campers wordt verspreid op de grote beurzen, we hebben een groeiend abonneebestand en een belangrijk deel losse verkoop in de tijdschriftwinkels. Daarnaast sturen we jaarlijks een editie naar alle abonnees van het weekblad AutoWeek (oplage 55.000).

Online:

Ook onze online acties hebben onze adverteerders zeker geen windeieren gelegd, zij boekten zeer goede resultaten en gaan deze acties vaker inzetten. Dus wilt u naast print ook online? Dat kan, wees op tijd ivm de hoge bezetting. 

Tarieven:

1/1 pagina: 1070;       bij 5 maal plaatsen: 960

½ pagina:     650;       bij 5 maal plaatsen: 585

¼ pagina:     375;       bij 5 maal plaatsen: 337

Alle cover posities zijn voor komend jaar uitverkocht!

Stuur je advertentie voor:

20 augustus is de sluitdatum voor editie 4.

Deze ligt van 19 september t/m 5 december in de winkels. 

We zien uw reservering of reactie graag tegemoet! 

Groeten, Marco & Baptiste

We zijn weer onderweg voor Campingtijd bij RTL 4

En je kan ons tegenkomen op de campings in Nederland, Wallonië, Frankrijk, Spanje, Italië, Kroatië en Slovenië. Een bomvol programma met mooie partners 👊 ☀ 🎬 📽 📺

Koert-jan de Bruijn en Saskia Weerstand trekken er weer op uit.

Het best bekeken Camping TV programma is vanaf 2 februari weer te zien bij RTL 4 van 17:30 tot 18:00. Veel aandacht voor campings, kampeergebieden, campers, caravans, tenten, daktenten, handige tassen en nog veel meer.

#mediabroers #rtl #camping #campingtijd #tourism #filmfactory #tvmarketing

Het nieuwe Camper zomerboek icm NKC is gedrukt

De eerste Camper zomerboeken zijn gedrukt en bezorgd in een oplage van ca 80.000 magazines. Dit is een unieke samenwerking tussen DPG, NKC en de Mediabroers. Heel veel bedrijven zetten zich in de schijnwerpers in de groeimarkt.

Voor veel kampeerbedrijven was dit een kans om extra bereik te creëren naast hun campagnes in AutoWeek Campers magazine. Wilt u ook in de komende editie staan, neem dan even contact met ons op.