Nieuw, Nieuw: Cruise magazine TV bij RTL 4

De MediaBroers gaan na het succes van Campingtijd (700.000 kijkers per aflevering), een nieuw TV programma maken bij RTL 4, speciaal voor de Cruise vakantie markt. In 6 afleveringen worden 4 verschillende reizen gevolgd. Elke week kunnen de kijkers meegenieten van een dag aan boord en de activiteiten die de bestemming heeft te bieden.

Rederijen en reisorganisaties kunnen zich aanmelden voor een samenwerking. In overleg wordt een script geschreven en de filmdata vastgesteld. U kunt aangeven wat de high lights op een dag zullen zijn. De deelnemende rederij wordt ook gepromoot met Logo bill boarding op 4 momenten tijdens een aflevering: “dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door….”

Naast de TV beelden wordt er ook content voor social media gemaakt: foto’s, film en behind the scenes… Standaard nemen we onze drone mee voor prachtige beelden in de omgeving.

Wilt u uw bedrijf, reis of vakantie promoten in het programma, neem dan contact met ons op. We willen graag samenwerken.